אודות ניופאן משווקים מורשים שירות ותמיכה

 

הסדרי נגישות

תאריך עדכון הצהרת הנגישות: 13.06.2024.


מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

הנגשת האתר

בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים - "נגיש בקליק". אתר האינטרנט עומד, ככל האפשר, בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.


כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר זה מופעל תפריט הנגשה של חברת "נגיש בקליק" הפועל באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA, ככל האפשר. השימוש בתפריט כפוף לתנאי השימוש של היצרן. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera.

אפשרויות הנגישות בתפריט:


שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.

להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:


פנייה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים. לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

למידע נוסף בנושא, ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברה - יואב כהן.

בטלפון: 03-9535637, או בכתובת האימייל:  Accessibility@newpan.co.il

 

הסדרי הנגישות בחברה

בסניפי החברה יש דלפקי שירות מונגשים ומערכות עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה. כדי ליהנות ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה הרגילה.
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע?

שירות לקוחות נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע

 

סניף Outlet ראשון לציון 

קיים מתחם חניה ללקוחת החברה ובו שתי חניות לרכב גבוה

הדרך מחניית הנכים לחנות יציבה, אחידה, ללא מכשולים ושיפועים.

בכניסה הראשית (מהרחוב) ישנו מעלון.

דלתות הכניסה רחבות וללא מכשולים.

בחנות תא שירותי נכים נגיש.

עמדת שירות בישיבה עם מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.

סניף אשדוד

אין חניית נכים ליד החנות. הדרך לחנות אינה נגישה לכיסאות גלגלים.

פתח החנות נגיש למעבר בכיסא גלגלים.

עמדת שירות נגישה בישיבה עם מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.

אין בחנות שירותים לשימוש הלקוחות.

 

סניף כפר יונה

חניית נכים בקומת הכניסה ובקומה 1 באחריות הקניון.

דרך לחנות נגישה לכיסאות גלגלים.

פתח החנות נגישה למעבר בכיסא גלגלים.

עמדת שירות נגישה בישיבה עם מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.

בקניון ישנם שירותים נגישים ובאחריות הקניון