שירות תיקונים ניופאן: ניתן לתאם ביקור טכנאי באופן עצמאי בקישור הבא, או באמצעות מוקד השירות בטלפון: 1-700-700-983.
+ איך מקבלים תמיכה טכנית למוצר קו לבן / אודיו / קטנים (בכפוף לאחריות)?
לשיחה עם תומך טכני, פנו לאחד המרכזים בקישור הבא.
+ איך ומה נדרש כדי לשלוח מוצר למעבדה?
ניתן למסור מוצר לבדיקה במעבדה - בצירוף מסמכי האחריות/עלות של 95 ש"ח, באמצעות אחד ממרכזי השירות המופיעים בקישור הזה.
+ איך מקבלים שירות על מזגני Haier?
לתיאום טכנאי יש ליצור קשר עם מוקד השירות: 1-700-700-828.
+ איך מפעילים / מממשים אחריות למזגן האייר?
תתחדשו! להפעלת אחריות של מזגני האייר יש לשלוח את מסמכי האחריות ותעודת המשלוח בדוא"ל haierac@newpan.co.il.
+ איך רוכשים חלקי חילוף?
לרכישת חלפים יש ליצור קשר עם מוקד השירות : 1-700-700-983.
+ איך מתאמים שירות לטלוויזיה של האייר / פיילוט / שניידר?
לתיאום טכנאי יש ליצור קשר עם מוקד השירות : 1-700-700-983, שלוחה 3.
+ איך מתאמים שירות לטלוויזיה של טושיבה / הייסנס?
לתיאום טכנאי יש ליצור קשר עם מוקד השירות : 5060*.
+ איך מקבלים תמיכה טכנית למסך טושיבה / הייסנס?
לשיחה עם תומך טכני יש ליצור קשר עם מוקד השירות : 5060*.
+ איך מממשים הטבה למבצע עם מימוש באתר אאוטלט?
תתחדשו! למימוש ההטבה יש לבצע רישום בלינק הזה.
+ איך מממשים הטבה למבצע דרך דוא"ל מבצעים?
תתחדשו! למימוש ההטבה יש לשלוח את חשבונית הקניה בדוא"ל mivtzaim@newpan.co.il
+ איך מפעילים אחריות / איך מעדכנים על רכישת מוצר בניופאן (לא כולל הארכת אחריות)?
תתחדשו! אין צורך ברישום האחריות, יש לשמור את מסמכי האחריות ולהציגם בעת קבלת השירות.
+ פינוי פסולת אלקטרונית: איך נפטרים ממוצרי חשמל ישנים?
אם רכשתם מוצר חשמלי חדש, הנכם זכאים לפינוי המוצר הישן על ידי המשווק שלכם ללא תשלום. לפרטים נוספים לחצו כאן →
+ איפה מקבלים שירות למוצרי Bose?
יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 1-700-700-983, או במייל info@newpan.co.il