אודות ניופאן משווקים מורשים שירות ותמיכה

טיפים ושאלות - שירות לקוחות

   
לעוד שאלות ומדריכים

שאלות ותשובות שירות ותמיכה בניופאן



+ איך מתאמים ביקור טכנאי?

שירות תיקונים ניופאן: ניתן לתאם ביקור טכנאי באופן עצמאי בקישור הבא, או באמצעות מוקד השירות בטלפון: 1-700-700-983.


+ איך מקבלים תמיכה טכנית למוצר קו לבן / אודיו / קטנים (בכפוף לאחריות)?

לשיחה עם תומך טכני, פנו לאחד המרכזים בקישור הבא


+ איך ומה נדרש כדי לשלוח מוצר למעבדה?

ניתן למסור מוצר לבדיקה במעבדה - בצירוף מסמכי האחריות/עלות של 95 ש"ח, באמצעות אחד ממרכזי השירות המופיעים בקישור הזה.


+ איך מקבלים שירות על מזגני Haier?

לתיאום טכנאי יש ליצור קשר עם מוקד השירות: 1-700-700-828.


+ איך מפעילים / מממשים אחריות למזגן האייר?

תתחדשו! להפעלת אחריות של מזגני האייר יש לשלוח את מסמכי האחריות ותעודת המשלוח בדוא"ל haierac@newpan.co.il.


+ איך רוכשים חלקי חילוף?

לרכישת חלפים יש ליצור קשר עם מוקד השירות : 1-700-700-983.


+ איך מתאמים שירות לטלוויזיה של האייר / פיילוט / שניידר?

לתיאום טכנאי יש ליצור קשר עם מוקד השירות : 1-700-700-983, שלוחה 3.


+ איך מתאמים שירות לטלוויזיה של טושיבה / הייסנס?

לתיאום טכנאי יש ליצור קשר עם מוקד השירות : 5060*.


+ איך מקבלים תמיכה טכנית למסך טושיבה / הייסנס?

לשיחה עם תומך טכני יש ליצור קשר עם מוקד השירות : 5060*.


+ איך מממשים הטבה למבצע עם מימוש באתר אאוטלט?

תתחדשו! למימוש ההטבה יש לבצע רישום בלינק הזה.


+ איך מממשים הטבה למבצע דרך דוא"ל מבצעים?

תתחדשו! למימוש ההטבה יש לשלוח את חשבונית הקניה בדוא"ל mivtzaim@newpan.co.il


+ איך מפעילים אחריות / איך מעדכנים על רכישת מוצר בניופאן (לא כולל הארכת אחריות)?

תתחדשו! אין צורך ברישום האחריות, יש לשמור את מסמכי האחריות ולהציגם בעת קבלת השירות.


+ פינוי פסולת אלקטרונית: איך נפטרים ממוצרי חשמל ישנים?

אם רכשתם מוצר חשמלי חדש, הנכם זכאים לפינוי המוצר הישן על ידי המשווק שלכם ללא תשלום. לפרטים נוספים לחצו כאן

+ איפה מקבלים שירות למוצרי Bose?

יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 1-700-700-983, או במייל info@newpan.co.il


יש לכם שאלות נוספות? אנחנו מתנצלים! נשמח אם תצרו קשר

חזרו לתחילת הדף ↑