אודות ניופאן משווקים מורשים שירות ותמיכה

איך תשמרו על מדיח הכלים לאורך זמן?

שמירה על המנוע, ניקוי כללי, פנים המדיח והזרועות, ניקוז, אטמים והסרת ריחות רעים. ריכזנו עבורכם טיפים מעולים לשמירה והארכת חיי מדיח הכלים. ככה עושים את זה בניופאן - תרשמו תרשמו.

1. הפעלת המכשיר לפחות פעם בשבוע שומרת על תקינות המנוע.

2. חשוב לנקות את מדיח הכלים על בסיס קבוע, בערך אחת לשלושה חודשים.

3. נקו את המדיח באמצעות חומץ:

יש לשפוך כ-2 כוסות חומץ לתחתית מדיח הכלים ולהפעילו על ריק (ללא כלים) ועל עוצמה נמוכה. מומלץ לעצור אותו באמצע ולתת לחומץ לעשות את עבודתו למשך כ-15-20 דקות, ולאחר מכן לתת לו לסיים את התוכנית.

4. הסירו את המדפים ומחזיקי הכלים ונקו אותם במי סבון חמימים בתוך הכיור, ועל הדרך בדקו שאין סדקים או סימני בלאי.

5. נקו את פנים המדיח:

השתמשו במים חמימים וסבון כדי לנקות את הקירות הפנימיים של המדיח (כדאי להשתמש במברשת בעלת ידית ארוכה כדי להגיע אליהם בקלות), ואל תשכחו לנקות גם את תא חומרי הניקוי במתמלא במשקעים גם הוא.

6. נקו את הזרועות המסתובבות (או את פייס הריסוס):

לזרועות המסתובבות של המדיח יש חורים שמהם מתיזים המים, ולפעמים החורים מתמלאים במשקעים. אם שמתם לב שהכלים שלכם לא מקבלים ניקוי יסודי, יכול להיות שהחורים הללו פשוט נסתמו. השתמשו בקיסמים לניקוי הפסולת התקועה.

7. נקו את הפילטר (מסנן) באופן קבוע:

לרוב מדיחי הכלים יש פילטר נשלף בתחתית, אותו ניתן להשרות במי סבון ולאחר מכן לשטוף כראוי.

8. נקו מסביב לניקוז:

הניקוז של מדיח הכלים שלכם ממוקם גם הוא בתחתית, ועם הזמן הוא מסתם על-ידי פיסות מזון משקעים. בדקו ויזואלית את האזור שמסביב לניקוז והשתמשו בספוג רטוב כדי לנקות את החוץ. לפעמים ניקוי מבחוץ לא מספיק כדי לפתוח סתימות וצריך להסיר אותו כדי לבצע ניקוי יסודי. לשם כך אולי כדאי לשכור איש מקצוע.

9. נקו את אטם הדלת ומחוץ לדלת:

למדיחי כלים יש אטמים סביב שפת הדלת כדי למנוע מהמכונה לדלוף בזמן הפעלה. השתמשו במטלית לחה כדי לנקות שאריות של אבק וסבון שהצטברו באטם הגומי, כדי לשמור על הרמטיות. לאחר מכן, נקו את החלק החיצוני של הדלת באמצעות מטלית רכה, נקייה ולחה מעט. אם אתם משתמשים בחומר ניקוי, ודאו שהוא מתאים לסוג החומר ממנו עשויה הדלת.

10. השתמשו במלח לימון כדי להסיר ריחות רעים והפעילו שוב על ריק:

כעת, לאחר שניקיתם כל חלק וחלק בפנים מדיח הכלים שלכם, הפעילו את המכונה פעם נוספת כדי שהכל יישטף בייסודיות, אבל לא לפני שמילאתם את תא חומרי הניקוי במלח לימון.

11. בכל מקרה, מומלץ להיעזר במדריך למשתמש של מדיח הכלים שברשותכם, על מנת לפרקו מבלי לגרום לנזק.

בהצלחה!


ניופאן
למגוון מדיחי ניופאן
ניופאן
חזרה לבלוג ניופאן
ניופאן
שאלות נפוצות ופתרון תקלות




--