אודות ניופאן משווקים מורשים שירות ותמיכה

כתב שירות (שירותי אחזקה) למוצרי סמסונג (לשימוש ביתי ו/או אישי בלבד)

לקוח/ה יקר/ה, אנו מברכים אותך על רכישת שירותי אחזקה עבור מוצר סמסונג שברשותך.

תנאים

1. שירותי האחזקה המוצעים על ידי סמסונג אלקטרוניקס ישראל בע"מ (להלן: "סמסונג ישראל" או "נותן השירות") על פי כתב שירות זה יחולו על המוצר (כהגדרתו מעלה), מתום תקופת האחריות כדין ולמשך התקופה המצוינת בתעודה זו, וזאת רק על מוצרים המיובאים והנמכרים באמצעות ניופרו אפליינסס בע"מ (להלן: "ניופרו"), יבואן מורשה של המוצר בישראל, ובעלי תעודת אחריות מטעם סמסונג ישראל .

2. כתב השירות יחול על המוצר מתום תקופת האחריות כדין, ולמשך שנתיים (להלן: "תקופת השירות"), זאת בתנאי ובכפוף לכך שתוך 30 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר, הלקוח מסר את פרטיו לניופרו באמצעות: ווטסאפ שמספרו: 054-2338251; או בדוא"ל לכתובת: [email protected] על מנת לרכוש את כתב השירות.

3. שירותי האחזקה יסופקו בביתו של הלקוח, רק על ידי מרכזי השירות המורשים של סמסונג ישראל. כדי לקבל שירות במסגרת כתב שירות זה, עליך לפנות למוקד שירות הלקוחות במספר *6963. ככל ונדרשת מעבדה לשם ביצוע התיקון, החברה (או מי מטעמה) תעביר את המוצר למעבדה ותשיב אותו למענו של הצרכן, בלא תמורה.

4. אם חלו שינויים בכתובת הלקוח בעת בקשה לשירות במסגרת שירותי האחזקה, עליו ליידע על כך את מרכז השירות במסגרת פנייתך.

5. נותן השירות ו/או מי מטעמו יתקן קלקול שנתגלה במוצר במהלך תקופת האחזקה ויחליף בו כל חלק הטעון החלפה כמפורט בכתב שירות זה לא כולל (1) תיקון ו/או החלפה של חלקי גומי, פח, זכוכית ופלסטיק וכן של כל האביזרים והחומרים המתכלים (רכיבים שנדרשת בעבורם החלפה תקופתית במהלך חיי המוצר) המסופקים עם המוצר, לרבות אך לא רק, נורות, מסננים, שלטים, סוללות וחלפים קוסמטיים אחרים; ו- (2) מקרי שבר, לרבות אך לא רק, שבר בחלקי זכוכית, פלסטיק, גומי, נורות, גופי תאורה ומחיקת כיתוב על גבי המוצר (לדוגמא על לוח פיקוד וכו').

6. אחריות נותן השירות על פי כתב שירות זה, תהא בתוקף רק בהתקיים כל התנאים שלהלן במצטבר:

6.1. המוצר טופל באופן נכון בהתאם להוראות השימוש של היצרן ולא נעשה בו שימוש בניגוד להוראות היצרן/הוראות השימוש.

6.2. המוצר לא ניזוק, נפגע או התקלקל כתוצאה מתאונה ו/או מחדל ו/או מפגיעה ו/או מהתקנה בניגוד להוראות היצרן ו/או מתחזוקה לקויה ו/או מנזק שנגרם באחריות הלקוח.

6.3. הקלקול לא נגרם מכוח עליון, לרבות שריפה/חבלה מכוונת ו/או מתקלות או הפרעות ברשת החשמל הפרטית או הציבורית ו/או מאי תקינות שקע/מוליכים/נתיך/הארקה ו/או נזק מגורם חיצוני ו/או אוורור לא תקין ו/או נפילה או הלם מוגזם.

6.4. הקלקול לא נובע מטלטול המוצר ממקום אחד למשנהו.

6.5. הקלקול לא נובע כתוצאה משימוש במוצר הנוגד את מטרתו ו/או אם נעשה שימוש במוצר למטרות מסחריות או על ידי גוף מסחרי.

6.6. המוצר לא תוקן ו/או לא הוכנסו בו שינויים ו/או אביזרים ו/או תוכנות על ידי אדם ו/או גוף אחר זולת נותן השירות ו/או מי מטעמו ו/או שאושרו על ידי נותן השירות (ובתנאי שנותן השירות עמד במחויבותו על פי כתב שירות זה).

6.7.הקלקול אינו תוצאה של קורוזיה, חדירת לחות או רטיבות או שבר שנגרם במוצר.

6.8. אם המספר הסידורי של המוצר שונה, הוסר או אינו קריא.

7. שירותים ומוצרים שאינם מכוסים במסגרת כתב שירות זה:

7.1. שירותי התקנות או תמיכה בהתקנות.

7.2. ציוד היקפי/אביזרים/שירותים של צד שלישי בין אם נרכשו כחלק מהמוצר ובין אם צורפו אליו.

8. יובהר בזה כי בגין מוצר שהוחלף במהלך תקופת שירותי האחזקה המסופקים על פי כתב שירות זה, תקופת הכיסוי של השירותים האמורים תחושב על פי מועד הרכישה המקורי של המוצר.

9. באחריות הלקוח לאפשר לטכנאי נותן השירות גישה מתאימה, נוחה ובטוחה למוצר, שאינה מסכנת את הטכנאי. בגין גישה למוצר הכרוכה בהוצאות מיוחדות ו/או במאמץ שהינו מעבר למאמץ סביר בנסיבות מתן שירות, יגבה סכום ההוצאה / השירות הנוסף מאת הלקוח, לאחר אישורו מראש.

10. נותן השירות אינו מחויב לספק הדרכה ו/או הסבר לגבי השימוש במוצר ו/או באופן הפעלתו, למעט כנדרש ממנו על פי דין.

11. אחריותו של נותן השירות למוצר ו/או לשירותי האחזקה, תהיה בהתאם להוראות הדין ולכתב שירות זה בלבד, כאשר, למען הסר ספק, נותן השירות לא יהיה אחראי בכל מקרה לנזקים עקיפים שייגרמו, ככל שייגרמו בגין מתן שירות על פי כתב שירות זה לרבות בכל הקשור לתכנים ו/או תוכנות ו/או אפליקציות המותקנות במסך.

12. יובהר בזה כי בתקופת האחריות המורחבת לא יהיה נותן השירות מחויב להוראות התוספת השנייה לתקנות תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006.

13. נותן השירות יפעל להשלמת תיקון המוצר, בבית הלקוח, תוך שבעה ימים מהיום שבו נקרא לעשות כן. אם הקלקול מונע את השימוש העיקרי של המוצר, יפעל נותן השירות להשלמת התיקון תוך שלושה ימים מרגע הקריאה. לעניין זה, שישי, שבת, ערבי חג וחג לא יבואו במניין התקופות.

14. זמן ההמתנה לטכנאי כמוגדר על פי דין, לא יעלה על שעתיים מעבר למועד שתואם. בכל מקרה של איחור בביקור הטכנאי, נותן הישרות יודיע על כך ללקוח ויתאם עמו מועד חדש לביצוע התיקון בתוך פרק הזמן כאמור בסעיף 13 לעיל. הטכנאי לא יאחר, למעלה מפעמיים ברציפות, ובהתאם לדין.

15. ביטול שירותי האחזקה: הלקוח יהיה רשאי לבטל את שירותי האחזקה ממועד רכישת השירות ועד תום תקופת השירות. הודעת הביטול תימסר באחת הדרכים הבאות: (א) למספר ווצאפ 054-2338251; (ב) במשרדי ניופאן בכתובת : רוז'נסקי 14 ראשון לציון; (ג) בדואר רשום לכתובת: ניופאן  כתובת : רוז'נסקי 14 ראשון לציון; (ד) בדוא"ל לכתובת: [email protected]; (ה) בפקס שמספרו: 03-9628332. על הלקוח יהא לציין את שמו, מספר ת.ז שלו, כתובתו ומספר הטלפון שלו (להלן: "הודעת הביטול").

16. במקרה של ביטול שירותי האחזקה לאחר תחילת תקופת שירותי האחזקה, הודעת הביטול תיכנס לתוקף בתוך שלושה (3) ימי עסקים מיום שנמסרה ואם נמסרה בדואר רשום – בתוך 6 ימי עסקים מיום מסירתה למשלוח. ככל ונקב הלקוח במועד מאוחר יותר מהאמור לעיל לביטול העסקה, הודעת הביטול תיכנס לתוקף במועד זה.

17. במקרה של ביטול שירותי האחזקה לאחר תחילת תקופת שירותי האחזקה, ישלם הלקוח את התמורה היחסית בעבור תקופת האחזקה/השירות שעד למועד הביטול (היינו סך התשלום ששולם על ידו בגין השירות, חלקי 24 חודשי שירות, כפול מספר החודשים (או חלק ממנו) בו כתב השירות היה בתוקף. במקרה כזה, ניופרו תשיב לצרכן את הסכום ששולם לה בניכוי החלק היחסי בעבור התקופה בה ניתן השירות וזאת בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.

18. רכישת שירותי אחזקה על פי כתב שירות זה הינה מרצון ומהווה הסכמה לתנאים אלה על ידי הלקוח.

19. החלטת סמסונג ישראל ו/או מי מטעמה בעניינים הקשורים לכתב שירות זה ובעניינים הנלווים אליו תהיה סופית ומחייבת.

20. כל מחלוקת מכל סוג שהיא, הקשורה במישרין או בעקיפין לתנאים אלו, תהיה כפופה לדיני מדינת ישראל, ותוגש באופן בלעדי לבתי המשפט המוסמכים.

21. בכל שאלה ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של סמסונג ישראל בטלפון *6963.